Spojili sme sa s komunikačnou agentúrou Grayling Slovakia, aby sme priniesli viac know-how organizáciám z Dobrej krajiny.

Grayling Slovakia oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu. Pri tejto príležitosti sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti a prispieť k zviditeľneniu projektov, ktoré menia našu krajinu k lepšiemu. Spolu sme pripravili program Grayling 2020Challenge pre neziskovky z Dobrej krajiny.

Od 28. mája až do 31. októbra 2019 sa môžu organizácie prihlásiť na bezplatné hodinové konzultácie s odborníkmi na komunikáciu zo spoločnosti Grayling. Tie budú zamerané na operatívne poradenstvo v oblasti PR. Následne budú mať zúčastnené organizácie možnosť pripraviť stručný návrh vlastného komunikačného projektu. S návrhom sa budú môcť uchádzať o celoročný komunikačný mentoring v objeme 20 hodín.

Dobrá krajina
Chýba ešte 13 675,83 €

Dobrá krajina

Nadácia Pontis

Dobrá krajina je darcovská platforma, na ktorej nájdete vyše 50 skvelých overených projektov a tisíce ochotných ľudí podporiť pozitívnu zmenu okolo nás. Aj vy môžete niečo zmeniť. Vyberte si projekt a tvorte s nami lepšiu, vzdelanejšiu, vnímavejšiu a transparentnejšiu krajinu.

Grayling tak pomôže 20 projektom rozpovedať ich jedinečný príbeh a ľuďom dá možnosť dozvedieť sa viac o ich práci.

Prečo je to dôležité?

Keď pracujete v neziskovke, na prvom mieste je vždy samotný projekt. Či už pomáhate zdravotne znevýhodneným ľuďom, kontrolujete pravdivosť výrokov politikov alebo sa snažíte ľudí dostať z ulice. Každá organizácia v sebe skrýva tisíce príbehov. Veselých, dojemných aj inšpiratívnych. Medzi ľudí sa dostane len malý zlomok a obrovská časť práce zostáva zahalená rúškom tajomstva :) DobraKrajina.sk a Grayling sa to rozhodli zmeniť, aby ste aj vy mali šancu lepšie spoznať projekty, ktoré už teraz menia Slovensko.

„Táto aktivita je pre nás zmysluplným obohatením a posúva aj nás samotných ďalej v pohľade na potreby a riešenia komunikácie neziskového sektora. Delíme sa o naše skúsenosti s organizáciami, ktoré nemajú dostatočné kapacity – či už personálne alebo finančné – na stálu a profesionálnu komunikačnú podporu, ktorá je pre nich veľmi potrebná. Je dôležité, aby autenticita a význam každodennej práce malých či väčších neziskových organizácií v spoločnosti rezonovala a získala patričnú podporu a ocenenie", hovorí Monika Révayová, Deputy Managing Director, Grayling Slovakia.

ĎAKUJEME!

Partner projektu:

Grayling (@GraylingPR) vyvíja inovatívne a integrované komunikačné riešenia v oblasti public relations a public affairs, ktoré dokážu rýchlo zmerať a vyhodnotiť výsledky, čo vytvára jedinečnú konkurenčnú výhodu pre našich klientov. Spoločnosť Grayling pôsobí prostredníctvom svojej medzinárodná siete, ktorá je vysoko flexibilná. Pri riešení klientskych zadaní a realizácii kampaní nepozná hranice – či už ide o tie geografické, medzi jednotlivými národmi, alebo naprieč disciplínami. Grayling je súčasťou Huntsworth Plc. Viac informácií o spoločnosti nájdete na www.grayling.com/sk.